Videos

Posted by Νικόλαος Κουμαρτζής On 06:02



Παρακολουθήστε videos και συνεντεύξεις μου


- Την εισαγωγική μου ομιλία στο 1ο Πανελλαδικό Συνέδριο για τον Μυθικισμό (22/5/16)

- Τη συνέντευξή μου στη ραδιοφωνική εκπομπή του Γ. Λεκάκη στον Παραπολιτικά FM, στις 11/1/16, αναφορικά με τον Μυθικισμό.

- Την παρουσία μου στο πάνελ της παρουσίασης του βιβλίου του Κώστα Λάμπου, "Θεός και Κεφάλαιο" στις 9/12/15.

- Η συνέντευξη με τον εκδότη του Δαυλού, Δημήτρη Λάμπρου, στο πλαίσιο του project "Ελλήνων Αφηγήσεις" (Δεκ. 15).

- Εισαγωγικό βίντεο για το project μου "Ελλήνων Αφηγήσεις" (Δεκ. 15).

- Την ομιλία μου στην ημερίδα "Τεχνών (επ) Ανάστασις" που πραγματοποιήθηκε στην Κέρκυρα στις 24/1/14 με τίτλο "Ο πόλεμος των ιδεών στην κοινωνία της πληροφορίας: Ο Μυθικισμός ως εργαλείο για έναν νέο Διαφωτισμό".

- Τη συνέντευξή μου στο ραδιοφωνικό σταθμό "Αθήνα 9,84" τον Ιανουάριο του 2014 αναφορικά με τον Μυθικισμό.

- Την ομιλία μου στην ειδική εκδήλωση για τον Άγγελο Τανάγρα στις 31/3/13

- Την ομιλία μου στη γιορτή για τα 10 χρόνια της Κοινότητας του Μεταφυσικού (Metacon), στις 28/1/12.

Βίντεο από την παρουσίαση του βιβλίου μου "Δούρειος Ίππος" στην Κάρπαθο, στις 16/8/11.

- Την ομιλία μου στη φιλοσοφική αίθουσα Εκατηβόλος με θέμα "Το πολυθεϊστικό παρελθόν του Ιουδαϊσμού" (21/5/11)

- Την τηλεοπτική ιστορία που έκανα για τον Άγγελο Τανάγρα στο πλαίσιο των σπουδών μου στο Εργαστήρι Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας (Μάιος 2010)




0 comments

Post a Comment